Felmérés: minden negyedik szállóvendég elégedetlen a fekvőhely kényelmével

2013.07.07 08:00

Átlagosan minden negyedik vendég elégedetlen a belföldi szálláshelyek ágyainak kényelmével: a leggyakrabban a matracok keménységét és elhasznált állapotát, valamint a párnák nem megfelelő méretét kritizálták - derül ki a ClientFirst Consulting Kft. kutatásából.

    A megkérdezettek 4 százaléka öt-, mintegy 32 százaléka pedig négycsillagos szállodában pihent az elmúlt egy évben belföldön. A felmérésben résztvevők 20 százaléka panzióban, illetve háromcsillagos szálláshelyen, 13 százaléka apartmanban üdült. Turista- és üdülőházban, valamint kétcsillagos hotelben a válaszadók mintegy 9-9 százaléka szállt meg. 
    Az elmúlt évek kuponozási lázának köszönhetően egyre többen választanak akció keretében szálláshelyet belföldön. A megkérdezettek többnyire elégedettek a hazai szálláshelyek szolgáltatásaival, de átlagosan minden negyedik turista tett negatív megjegyzést az ágyakra, ágyneműkre, párnákra, paplanra. Volt, aki a méretét, keménységét kifogásolta, de olyan is akadt, aki a kispárna hiánya miatt érezte kellemetlennek az alvást.